tisdag 10 mars 2009

Trött

Morn Morn! GÄSP!

Varje morgon när jag kommer in i badrummet ,händer något hemskt.När jag ser mig i spegeln får jag syn på en äldre kvinna där inne som glor på mig.Hon verkar bekant.Hon har en genomträngande blick,som om hon kände mej bättre än jag själv gör.Det är något med den kvinnan som stör mig,jag får lust att kasta ut henne .men så kommer jag på att jag har känt henne länge ,och hon är helt OK Idag såg hon tröttare ut än vanligt,då... slog det mig varför. Sovit dåligt och så kom förklaringen.                                                När jag skulle somna igår kväll så räknade jag får ,men det var något som var fel Och nu kom jag på vad det var

Jag låg och vaken och väntade att han skulle snubbla .                                                                     Idag kommer Eva med Cissi och Balder.Vi ska gå en låång promenad i skogen ,jag får väl ta ett antal kaffe för att hålla mig vaken .Tyvärr så kunde inte Lotta komma med Selma och Doris

Dagens ordspråk :En människa borde aldrig skämmas över att erkänna att man haft fel.Det är ju bara med andra ord säga att man är klokare idag ån igår.

Ha en bra dag Kram Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar