lördag 14 mars 2009

Är jag från vettet?

Morn morn !                                                                             Ibland så kan man undra om jag är från vettet.När pågarna bodde hemma,då for hit och dit som en skållad råtta.Man var uppe tidigt på helgerna för att köra pågar,hästar till tävling.Dom enda som var ute på vägarna var de som var lika drabbade som vi.Eller så var det hundfolk på väg till utställningar DÅ så tänkte man oh!!.... vänta tills jag blir pensionär då  ni.. då ska jag ta det lugnt.Vad händer?? Jooo att idag ska jag befinna mig på väg E6 vid Landskrona (för att åka med kompisar).För att vara på rasklubben årsmöte i Göteborg.Vilken tid? 08,15 .Vilket betyder att jag måste köra härifrån KL:07.00 Ser ni det framför er?? Ja ja jag brukar gå upp tidigt,men nu ska jag vara tvättad ,klädd vid denna tid.Kan ni se det framför er?? Borde kanske skicka ut en varning? Så ser den ut med en trött kärring i 

Sen ska jag orka på linedance på kvällen.

Tar skorna som är inprogrammerade

***********************************************************

Politiker är som IKEA möbler .De verkar så bra när man väljer dom,men snart märker man att det fattas skruvar både här och där.

********************************************************************

Dagens Ordspråk:Det måste vara något fel när det är finare att vara en gammmal möbel än en gammal människa.

Kram på er där ute i cyber rymden Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar