söndag 1 mars 2009

Är vi revirtänkare ?

Det här med inpinkat revir är en konstig grej för mej .För några år sen var jag på kurs i teckenspråk Den var i tre dagar.Eftersom det är teckenspråk så sitter man i ett U för att kunna se varandras händer.Jooo andra dagen var jag först i lokalen och satte mej inte på samma plats som dagen innan.Så kom de andra Den som satt på ded platsen igår som jag satt på nu WOW!!! vilka blickar jag fick Hade blickar kunnat döda hade jag inte suttit här och skrivet nu....Jaha hon satte sig på en annan plats, då kom den som satt där dagen innan och glodde ilsket Jisse sånt koas jag hade skapat.Likadant är det med Linedance man står på linjer och efter en paus så ställer jag mig sällan på samma plats ,men nu ler jag och säger oh förlåt var det ditt revir ?? oftas får jag ett skratt eller leende .Det har fått till följd att alla flyttar runt och vi lär känna varandra bättre .År det så att jag är kärringen mot strömmen???eller har jag fel gener som inte har något inpinkat revir ,mer än gubben förstås.Men de är ju en annan grej

Nu är den min!

 

Det gäller att pinka högst

Dagens Ordspråk:Människor kan indelas i två grupper,en som går före och uträttar något och en som kommer efter och kritiserar

Ha en bra söndag Tjingeling från Yvonne :-)

Har fått en utmärkelse Av Blue :Niger och tackar *kycker stolt på nacken *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar