onsdag 25 mars 2009

Att ligga på topp

Morn morn ! 

Jag har alltid vetat att det kostar att ligga på topp.Men jag gör det inte till vilket pris som helst.

Jag har kollat metros 100 i topplistan.Då fick jag klart för mej att några chanser för mej  att komma dit och ligga på topp var lika med noll.

 

För att komma dit ska man : Prata om sitt sexliv (helst med bilder)..-ta fram bild på bästa Dildo  vilken färg och varför den är bra...-Sexiga bilder på sig själv..-gympasset hur man får de bästa resultaten..-bilder på hur man har gått upp/ner..-helst strippa i bloggen..-bilder på sin baby..-Och modekläder som de har köpt eller ska köpa.

Då ligger jag mycket risigt till.

Av den enkla anledningen att jag vill inte lägga ut mitt sexliv till offentligheten.

-Dildo har jag inte prövat,och vill inte i heller.

Gympasset-Ja...hur inspirerande är det att lägga ut bilder på vattengympa med PRO.

Modekläder-Självklart är jag intresserad av kläder men med en dålig pension går det inte riktigt ihop.men det är ju klart jag kunde ju rusa omkring med kameran och fota i klädaffärerna ,men det är inte riktigt detsamma.

Strippa i bloggen och sexiga bilder på mig själv.Det hade sett något ut .

Bäst före datumet har gått ut för länge länge sen

Baby bilder-Nya babisar  kan jag inte få.

Vem i hela världen vill se gamla bilder på våra  pågar som är 40 årsåldern nu??

De enda babisar jag kan ge er är de  i marsipan

Så jag nöjer mej med att roa mig själv,och några till med att skriva om roliga och även ibland allvarliga saker Sådant som berör på det ena eller andra sättet.

Dagens ordspråk:I de blindas rike .Är den enögde kung.Jean-Jacques Rousseau

 Ha en bra torsdag Kram Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar