fredag 6 mars 2009

Efterlysning !!

Hej Ulla här!  

Jag loggade in på mattes dator igår när hon hade lagt sig. Och vad får jag se Jooo detta .......

Så nu efterlyser jag ett hundspa för jag har fått en brilliant ideè. 

 Jo.. det är så här ...jag har nämligen tjyvlyssnat på min matte att mina kompisar kommer hit på onsdag .Då... tänkte jag bjuda dem på SPA och MASSAGE ! Bra va??  

Men jag har ingen adress .Snälla kan ni hjälpa mej??

Vet att matte brukar sätta  ett ordspråk bäst att göra det för att plåna ut spåren efter mej .

Dagens ordspråk: Att alltid vara en liten smula barn - det är att vara verkligt vuxen.

Give me five från ULLA

PS jag har inte talat om min hemlighet för matte än Men jag kan tala om den för er Jag har valpar i min mage DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar