fredag 13 mars 2009

Lördagsgodis

Morn morn

 Jag och min "prins"önskar god morgon

Tänkte berätta lite Elefanthistorier

Elefanten och myran

Det var en gång en myra och en elefant som skulle bada.Myran sprang ut i vattnet medan elefanten såg sig förvirrat omkring.Efter en stunds förvirring sa elefanten till den badande myran :"Myran kan du komma upp ett tag?"

"Nä jag vill bada"sa myran

" Men snälla bara lite snabbt".

"Ok då ",sa myran och gick upp ur vattnet.

Elefanten tittade på honom och sa

"Tack nu kan du gå tillbaka igen"

Något irreterat blängde myran på honom och frågade vad saken gällde egentligen

"Äh" sa elefanten." jag ville bara se om du tagit mina badbyxor

***********************************************************************

Det var en gång em myra och en elefant som var ute och gick.Helt plötsligt bajsar elefanten,omedvetande om detta rakt på myran.Förvirrad över vart myran tog vägen står elefanten kvar för att se om myran skulle komma tillbaka Två timmar senare kryper myran fram ur bajset och skäller på elefanten. "Där trodde du att du var rolig va?! Mitt i ögat

*********************************************************************

En uttråkad elefant kommer fram till en stor myrstack.Elefanten kommer på den roliga idèn att stoppa snabeln i stacken och blåsa allt vad han kan.Följdaktligen sprutar det ut en massa myror ur stacken och många landar på elefanten.Elefanten bara ruskar på sig och många myror åker avAlla utom en som sitter på elefantens hals.Nedanför samlar sig de arga myrorna och skriker i höga sky TRYP HONOM ALFRED! 

************************************************************************

Lördag idag och lovade bjuda på kladdkaka och glass.Varså goda.Det är bara att ta för sig

Dagens ordspråk :Dagens missöde kan bli morgondagens roliga historia

Ha en bra lördag Kram Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar