söndag 29 mars 2009

Tänk vad man kan bli lurad

Morn morn

Fy vad jag känner mig lurad.Igår tog dom en timme ifrån mej.Jag har fått lära mig att aldrig ta något som inte är mitt.Och vad händer jo....en hel timme stal dom från mej,som jag kunde ha gjort så mycket roligt med.Ja om man då tänker på att Sverige har ca:9 milj invånare Det blir många timmar de.Vem har alla desa timmar.Får vi tillbaka med ränta?Skämt åsido.

Man säger att bilder inte kan ljuga. Jag har hittat en del bilder som jag vill visa er Det är både ritade och fotografier.

Det här är gatubilder.jag vet inte var de är målade.

  

  Roliga foton

                                                 

Man kan bli lurad på många sätt det gäller att ha ögonen öppna.Hålla hårt i tiden.

Min mening är inte att ni ska känna er som professorn i denna historia.

Den förvirrade professorn åkte tåg.Efter ett tag var han tvungen att lämna kupèn för att uppsöka toaletten.Och när han var färdig uppstod ett litet problem:han kunde inte hitta tillbaka till sin plats.

Till slut träffade han konduktören som försökte hjälpa till.-Ni kommer inte ihåg något direkt kännemärke på kupèn?Om det satt en någon annan person ellerså...?

-Jo..nu när du säger det så kommer jag faktiskt ihåg att det låg en liten sjö utanför

Dagens ordspråk :Den som lever utan dårskap är inte så vis som han tror Francois de La Rochefoucauld

Ha en bra måndag Kram Yvonne :-)

Var hos Fenixmona och plockade lite blommor med mig hem.Ni får ta med er alla en hälsning till våren Tack Fenixmona                     Från Attis

   

Fick med mig en duva från solstrålen.Låt den flyga vidare till er dator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar