söndag 8 mars 2009

Missförstånd ?

Var så goda !!Fick den här historien av en god vän.Kunde inte låta bli att sätta in den .

När en lastbilschaffis stannar för rött glider en liten VW Eos upp
jämsides...
Ur VW:n hoppar en blondin, som springer runt till lastbilens förardörr och
knackar på. Lastbilschaffisen vevar ned rutan och blondinen säger:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!

Lastbilschaffisen struntar fullständigt i blondinen, men när han stannar vid
nästa rödljus glider VW:n upp jämsides igen. Blondinen hoppar ur, springer
runt och knackar på förardörren. Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och
blondinen utbrister igen:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!

Lastbilschaffisen skakar på huvudet och fortsätter nedför gatan Vid det
tredje rödljus-stoppet händer samma sak igen...
Andfådd hoppar blondinen ur VW:n, springer runt och knackar på fönstret på
förardörren. Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och blondinen säger på
nytt:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!

 När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa
rödljus i god tid innan VW:n.
 Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar iväg att möta
VW:n. Han knackar på fönstret till förardörren och när blondinen vevar ned
rutan säger han:
- Hej, jag heter Lasse, det är mitten av februari och jag kör saltbilen!

Kram på er Ha en fortsatt söndagskväll Yvonne:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar