måndag 16 mars 2009

Nu har jag fått förklaring

Morn morn !

Hu vad jag känner mig nervös.Undrar hur det ska gå idag med mitt inlägg.Det jag skrev igår morse tidigt kom inte förrän 20.30 på kvällen.Och då kom det i TRE upplagor.Ja ja man för ett spännande liv här på bloggen*fniss*.Som pensionär får man en annan syn på pengar.Man kan undra var tar pengarna vägen? man ligger och grubblar.I natt vaknade jag och då fick höra ett prasslande då fick jag en förklaring på vart pengarna tar vägen

Den här fick jag av Bergrensdöttrar

Jag vill skicka den vidare till.

Lotta , Myntdrottningen .Kaffehörnan

Fönebönan. Bonizas, Hebbe,

TingelingHäxan , Fenixmona

Miss juni,                            Därföratt de har gett så härliga och roliga kommentarer.Och roat en gammal pensionär.

 Varså goda och hämta och lämna ut till andra bloggare

Dagens ordspråk:Använd spegeln och inte kikaren när du letar efter fel.

Ha en bra dag Kram Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar