tisdag 24 mars 2009

Nu har det hänt igen

Tidigt i morse vaknade jag av att någon stirrade på mej genom fönstret.Jag höll på att få hjärtat i halsgropen.Kolla själv vad jag fick se.Försökte få liv i gubben.men det misslyckades totalt.När han sover sååå sover han.Man kan köra in en grävmaskin i sovrummet han vaknar ändå inte.

Åja en tjur kan jag väl fixa så tittade jag ut genom fönstretVad i hela fridens namn.....jag ficksyn på en  hel flock tjurar som hade trampat ner staket och gräsmattan var en enda lervälling.Förstod med en gång att det här måste vara Tingelings  tjurar som längtar till våren.Nu var goda råd dyra. 

Ok!!! Det var bara att se om de gamla takterna satt i.  På med kläderna och ut för att samla ihop dem.

Lyckades ganska bra.Men det tog tid Har samlat ihop de flesta ska meddela Tingeling att hon måste hämta dom.Men ve och fasa precis när jag hade alla samlade så far de iväg igen.Varför??? Jo de fick syn på Myntdrottningens ko som extrknäckar på en nattklubb här i närheten

Fick börja om igen.Ska nu meddela ägarna till dessa djur att de finns för avhämtning Jag kommer säkert att ha ont i baken hela dan.Får väl göra som en viss bloggare sitta på is.

Hej då alla!!! Ha en fantastisk dag för det ska jag försöka ha Kram Yvonne :-)

Dagens ordspråk:Statestik är den vetenskap som lär att om en människa står med en fot i en frysbox och med den andra på en kokplatta så har hon det i genomsnitt ganska skönt Red Top

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar