söndag 22 mars 2009

GODMORGON

Kära bloggare!! .Man kan vakna på olika sätt.Man kan vakna ont i huvudet torr i munnen. I köket står en massa glas och annat odiskat.Jag vaknade av att ha ont i huvudet.Men det fanns inga glas eller annat odiskat i köket.Nä nä där var så fint och rent så.Vi var hos goda vänner igår .Kan inte skylla på att jag drack där, nä ! nä !.Jag var "torrdocka" Det var nämligen jag som körde .Ok jag får ta ett *snack med mig själv.*Yvonne.... Se positivt på saken.Att ha ont i huvudet KAN betyda att det finns något i det.OK !!?? Nä nu ska jag ta på mej och ut med dogsen

Sen blir det gröt med kaffe.                                Ser fram emot Linedancen ikväll.Med påföljande styrelsemöte.

              C you on the line.

Dagens ordspråk:Ett liv fyllt med en massa måsten slutar ofta i ett enda stort-borde ha gjort.

Ha en bra söndag Kram Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar