fredag 27 mars 2009

Lördagsgodis

Morn morn!

Lördag då är det godisdags.Börjar med denna :

Det var en gång en blondin som var hos frisören.Blondinen hade hörlurar på sig och frisören bad henne att ta av dem eftersom han inte kunde klippa henne med dem på.Blondinen vägrade och sa att hon var tvunden att ha dem på sig.Till slut blev frisören så trött och slet bort hörlurarna,och blondinen dog.Han tog upp hörlurarna för att lyssna och då hörde han en röst som sa:

Andas in andas ut...

 ***********************************************************

 

En buss åker med ett gäng gamla damer på motorvägen,på väg från en shoppingtur.

Så blir busschaffören knackad på skuldran en liten gammal dam undrar om han vill ha en handfull jordnötter.

Chaffören tar tacksamt emot dem och mumsar i sig.Efter omkring en kvart knackar den lilla damen honom på skuldran igen och undrar om han vill ha en handfull jordnötter till.Han tar emot dem igen och gottar sig med nötterna.

Detta händer 5 gånger till och då frågar han varför varför den gamla damen och de andra damerna varför de inte vill ha nötterna själva.

Vi kan inte dem för vi har inga egna tänder svarar hon. ´Men varför varför köper ni dem då?frågar chaffören`.

Jo du vet :vi bara älskar chokladen som är utanpå dem`svarade damen.

Sensmoral av detta TA INTE EMOT ! jordnötter av gamla damer.

*******************************************************

 Slutar med

Tjabba I fredags när jag var på bolaget och  och betalade skatt då jag kom ut och fick se  en snut stå och skriva parkeringsböter.Jag sa till honom att var schysst och riva lappen,jag var bara inne 7 minuter.men han skrev vidare.

 Då sa jag till honom att ha lite medkänsla,men han lappade ändå.

Så jag kallde honom skitstövel,då skrev han ut en till!!!! Jag sa -va....... gör du? potatisgris.....

Då flinade han och började skriva ut en tredje....Har ni svin inget annat att göra?... då kom det en till..Vad jag sedan kallade honom går inte att skriva i ord,men efter 10 minuter så satt det en halv telefonkatalog på vindrutan.

Då tänkte jag:Ja man ska ju ha roligt på en fredag.

Sen gick jag bort till min egen bil.../  

Till sist men inte minst  En gåva till Hebbe

Dagens ordspråk:En del människor ger sina bekymmer simlektioner i stället för att dränka dem

Ha en bra lördag Kram Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar