måndag 23 mars 2009

Måndagskurs

Vov Vov !! Nu är jag här igen.Smög mig upp i natt och loggade in mej.Igår var jag och sonen Balder på kurs igen .Och då blixtrade det till. Och vad fick jag se Jo... matte tog bilder.Hmm ...tänkte jag dom ska jag fixa till så att ni kan få se lite av vad vi sysslade med .Som ni förstår så har jag blivet ganska duktig på dator och kamera *klappar mej själv på axeln*Vill ni har hjälp så slå en signal eller skicka mail.Men jag är ingen hackers nä nä

Här tränar Balder platsliggning.Vilket han klarar galant.han är såå duktig min son har säkert ärvt det efter mig

Ninja gör samma sak och klarar det också bra

Sen skulle vi stå och gå mellan benen på de tvåbenta.Precis som om det skulle vara svårt.

Hörde att Monika sa att det var för att träna tilliten till de tvåbenta .ha jag litar på min matte.

Den bruna besten som jag har prata om innan vi blev ganska goda kompisar Hon heter Nova .            

Monika hon är duktig kan ni tro.Hon vet allt om oss fyrbenta.Igår pratade hon om könsmognad.Jisse som hon kunde prata. Hon vet allt när vi är i slyngelålder,spökåldern ja... allt Min matte har gjort rätt som låter oss gå på hundskola .,där de ha individ anpassad träning.Ja jag vet allt men min matte behöver lära sig ett och annat.Inte för att jag klagar nä nä.Nu måste jag kasta mig i bingen

Oj oj Nu höll jag på att glömma sopa igen spåren efter mig. Men här kommer dagens ordspråk:

Ibland kan livet vara som en promenad med grus i skorna.

Ha en bra dag Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar