onsdag 10 februari 2010

Vad har hänt?

Mitt första inlägg 17 februari 2009

Godmorgon !

Födda: en ny blogg Det har iaf känns som att föda .Först ångest ska jag eller??,sen till handling .Nu gäller det att charma många att komma in och kolla bloggen.Så jag får väl ladda upp med en bild Dock ej av mej själv.Vi har -17 här nere i söder.

Vad har då hänt under detta året?Jag har lärt känna en massa goa vänner.
STATTINSKAN  som har en fantastisk humor,hon skojar alltid friskt om bara sig själv.Hon har dessutom hjälpt mej mycket med frågor kring Kjell sjukdomEn sådan vän man vill ha när det krisar till sig . Tack vännen!.
 BIGGAN med sin man Sören och deras musikaliska pågar Tomson och Simon En helt fantastisk familj.
HEBBE  en go person som har stöttat mej och gett mej råd. Vi har samma musiksmak. Vi skojar rätt friskt med varandra ,och som har en stor bit av mitt hjärta.
KULISEN  som har en kämpat igenom sin cancer på ett fantastiskt sätt och som har låtit oss få vara med på hennes resa.
BONIZAS  som låter oss veta hur det är på en hundskola.
LOTTAS som skriver på ett helt underbart sätt om sina tankar och känslor.
.KAFFEHÖRNAN som jag ordnade första bloggträffen med.
MITA som alltid kommer och säger godnatt..
Och för en vecka sen träffade jag på
 CLAUDIA Hon är blind har inte ens ledsyn.Men en helt otrolig humor.Hon berättade bland annat att när hon var på Af och sökte jobb så frågade dom vad hon ville ha för jobb.Hennes svar var :Taxichafför är väl uteslutet? Hon är otroligt positiv,man blir så glad när man pratar med henne... Hon kommer på bloggträffen.!Sen är det  FENIXMONA. VEIKEN     SUSANNE m.flera Naturligtvis är det många fler: ni hittar dom i mina  favoritbloggar. Så.. en hel del har hänt under ett år! Vi ses på bloggträffen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar