fredag 12 februari 2010

En ny "värld" .

En helt ny " värld"har öppnat sig för mej.Det finns så många olika "världar".
Visst är jag medveten om att vi har olika handikap det är jag inte döv och blind för .
Men Flower visade mej  en helt ny för mej igår. Var och besökte denna helt fantastiska tjej.Hon kan något som vi inte kan.

Hon bloggar utan att ha skärmen på!Hon är nästan helt blind. (bild på dej flower när du sitter vid datorn)

                                      

         

Här lagar hon lunch till oss Det var ris med kyckling i currysås.Jättegott!! (Till dej Flower..jag har lagt in bild på när du lagar maten och bild på maten på min tallrik). Jag spelade in hur hennes dator pratar om för henne vad hon ska göra.Jag blev totalt stirrig av rösten,och att hinna med vad "han" sa.Varsågoda alla och lyssna på honom som leder Flower och se om ni hinner med vad "han" säger.
Tryck på HÄR för att lyssna.(Du också flower). Ett tips till alla som vill ha besök på era bloggar av Flower ta bort era koder för att svara i kommentaren.För det fixar inte rösten.Jag kan säga att jag kände mej väldigt ödmjuk inför denna person.
Tack vännen för att jag fick komma till dej och att få lära känna dej!
Flower kommer på bloggträffen och ska dansa line dance.Tror att ingenting är omöjligt för henne förutom det som hon själv har sagt att ta arbete som taxichafför.

Dagens klokord:Hemligheten med att förbli ung ligger i att leva hederligt,
äta långsamt och ljuga om sin ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar