måndag 8 februari 2010

Kaffe och snö!!!

Nu har Hebbe haft om kaffe på längden och tvären.Så nu tänkte jag komma med ett bidrag om kaffe.   ;) 

  Tryck på bilden!

Nu ska det bli mer snö så försäljningen av snöskyfflar är stor.Så då passar det med denna historia.
*******************************************

En förstaklass hade i läxa att rita en teckning föreställande deras föräldrars yrke.

Efter att modern fått ett samtal från läraren skrev hon följande brev:

Kära lärare! Jag vill förklara min dotters teckning.Den föreställer INTE mig vid en strippstång! Jag jobbar i järnaffären och berättade för min dotter hur mycket vi tjänade efter förra veckans snöstorm Teckningen föreställer mig säljande en snöskyffel !

***************************************************

Dagens klokord: Var dig själv,det finns så många andra.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar