söndag 14 februari 2010

Så ska vi börja på en ny vecka

Ja så är det dax att börja på en helt ny  orörd vecka, och den är ojämn vecka vilket betyder att det inte är sophämtning.
När det är sophämtning så  finns det en  som  vet att jag brukar glömma sopbilen och att jag brukar komma utrusande i morgonrocken och håret spretande åt alla håll.
Och som sa att nu har jag skrämt gubben som kör sopbilen så att den ligger i diket .
Nu har jag hittat denna historia som kunde varit tagen från hur jag gör  förrutom leran och papiljotterna .

Som tur jag har som har en snäll sopgubbe.En gång så sa han till mej att gå in,och så hämtade han sopkärlet  själv.Kanske  berodde det på  att jag inte skulle skrämma hela gatan.

 

Dagens klokord:Purung är jag inte. men bäst före datum har inte gått ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar