onsdag 24 februari 2010

Om kvinnor

Vet att nu sticker jag fram hakan .Men kan inte låta bli.Många män undrar om vi kvinnor är födda så här.(Flower tryck på här). 
Kan bara säga att det är vi inte.Det beror snarare på att män inte lyssnar,som vi måste ta det om och om igen.
En sak som vi är duktiga på är att parkera.(flower jag ringer och berättar om videon)

_________________________________________

Gubben skröt om sin hörsel, gumman om sin syn.
- Ser du flugan därborta? frågade gumman.
- Nej, men jag hör fotstegen.

_______________________________ 

Hört på dansgolvet:
- Förlåt! Kan jag få nästa dans?
- Gärna. Jag vill inte ha den.

_____________________________________________

Dagens klokord:Du får aldrig en andra chans
att göra ett första intryck.

Gissa var Veiken har varit? Tävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar