torsdag 18 februari 2010

Så var det fredag igen!

Några fredagshistorier .

Visserligen gamla, men jag slänger in dem ändå så kanske det roar någon ...:

En blondin ropade på sin pojkvän:
- Kan du komma och hjälpa mig med ett pussel, jag kommer inte på hur jag skall börja.
Pojkvännen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden på kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund på kartongen och vänder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sätta ihop det här till en tiger, för det andra
så tycker jag att vi skall lägga tillbaka alla Kellogg’s Frosties i kartongen.

**********

Ett par kom in på Edvinssons i Hultsfred .Mannen undrade :-Är svart en färg?-Nja,det kan man väl säga.-Är vitt också en färg?-Javisst.-Där ser du älskling,vi har visst en färg-TV hemma.

På begäran.. Dagens klokord :Vänner är en skattefri förmögenhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar