fredag 26 februari 2010

EN KONSTIG KVINNA! DEL 1

Det har hänt mej nåt väldigt konstigt!
En underlig,gammal tant har flyttat in hos mej.
Jag har ingen aning om vem hon är eller var hon kommer ifrån-jag har i alla fall inte inte bjudit hit henne
                                      



Allt jag vet är att plötsligt var hon här.
Hon är väldigt illmarig den gamla skatan.
Hon håller sig utom synhåll för dè mesta,men var gång jag går förbi en spegel,så ser jag en skymt av henne.Och när jag ska spegla mej noga för att se hur jag ser ut,ja då è de bara hon som syns!
 Stor och stöddig som bara den.Hon är väl oförskämd!!Jag har försökt att skälla ut henne,men hon svarar inte,men hon svarar med samma mynt ,rakt i ansiktet på mej.Ja om hon nu framhärdar att stanna ,så kunde hon i alla fall betala för sig.
Men icke! Ibland hittar jag några kronor i soffhörnet ,men det räcker inte på långa vägar.
Dé e´inte för att jag vill anklaga nå`n men jag tror att hon stjäler från mej.Jag går på banken och tar ut flera tusen och bara ett par da`r senare är dom väck!! Själv skulle jag aldrig kunna använda pengar i den takten,så jag utgår från att det är den gamla haggan som snor .Hoppas att hon köper rynkcreme för pengarna det skulle hon behöva .

Forsättning följer imorgon !

Dagens klokord :Kvinnor tänker aldrig logiskt.Det är därför de förhållandevis sällan har fel.William Zelitt

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar