måndag 22 februari 2010

Ulla här!

Tänkte att det är ett tag sen jag skrev,så jag smög in när matte sov för att skriva vad som hände igår.

Jag fick följa med matte när hon skottade uppfarten.    

                                             

                                       

Ni kan tro att det är många konstiga dofter i snön.

För att komma ut i skogen måste vi klättra över detta snöberg som plogbilen lagt upp.
Konstigt matte ville inte följa med mej! 
Sen hände något  förskräckligt när vi kom in !

Klotången kom fram.Ingen pardon det var bara att släppa till.Tora fick sig också en omgång pedikyr.Jag hörde att matte sa till husse att Balder och Zizzi kommer imorgon.För er som inte vet så är Balder son till Bella då blir det bus!

Nu ska jag lägga mej igen så att inte matte ser att jag har varit uppe och skrivet i hennes blogg.
Ha det så bra alla och kör försiktigt!

Jag tog en av mattes kolokord från Nalle Phu!:
Om du planterar ett ekollon kommer det att växa upp till en ek.Men om du planterar en honungskaka är det därmed inte sagt att den kommer att växa upp till en bikupa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar