lördag 27 februari 2010

EN KONSTIG KVINNA! DEL 2

Förresten är det inte bara pengar som försvinner.Hon härjar i köket också.
Allt försvinner i en takt man inte tror är möjligt-tex kakor,glass och godis.Dé snart omöjligt att ha sånt hemma.
Faktiskt borde hon hålla sig från sånt,hon är fet nog.jag är övertygad om att hon pillar på min badrumsvåg.för att få mej att tro att dé e`jag som lägger ut.

  


Hon måtte gå in min garderob när jag inte e`hemma för jag har märkt att hon syr in mina kläder,så jag går inte i dom mer.och när jag ska köpa nytt så e`dè hon som bestämmer.Och vad hon ser hemsk ut i dom kläderna jag köper!! Hon fyller hela spegeln.
Hon rotar i mina lådor så jag hittar inte dè jag ska ha-och det som retar mej mest för jag har alltid haft ordning på min grejor.Och så pillar hon på min radio och TV så jag hör bara mummel och viskningar.Just när jag räknade med att nu skulle hon inte hitta på mer så slog hon till IGEN! 
Jag skulle ta passfoto och precis när dè klicka så kastade hon sig framför kameran.
Ja,för ingen kan väl påstå att den rälia gamla kärringen på fotot skulle vara jag!!

Dagens klokord:Vi kvinnor pratar för mycket,Men inte desto mindre säger vi bara hälften av vad vi vet.Nancy Astor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar