måndag 20 april 2009

.......Zonterapi och Jobb

Jag var och fick zonterapi igår Hos Cecilia Persson hon var så jätteduktig.Ifall ni vill ha zonterapi eller rådgivning så kan ni kontakta mej.Men det kändes det kan jag lova er.Konstigt att om man masserar under fötterna så hjälper det i knän och rygg.Sen på em gick jag utan att ha så ont i knäna. Det var en underbar upplevelse.Så nu kan de så kallade vännerna göra ett nytt försök att ta kål på skåningen.   

                                                       

Här kommer bilder på äkta skånefötter.

En glädjande nyhet är att jag ska vikariera på Lunds gymnasieskola i tre veckor.Vilket jag ser fram emot som en spännande utmaning.Sen kan jag ligga i hårträning på magdansös.För på sommarn passar det bäst med tanke på alla marknader.

 

Lite Skolhistorier

 Pelle var försenad till skolan I trappan möter han rektorn: -Försenad?

Pelle -Ja, det är jag också!

*******************************************

Läraren var arg på klassen och sa:

-Alla som vet med sig att de är idioter reser sig upp! Ingenting händer men efter ett tag reser sig en pojke.

-Vad får dig att tro att du är en idiot?

-Ingenting,men jag tycker synd om magistern som får stå alldeles ensam.......

************************************************

Gudrun kom hem en dag och visade sina betyg för sin pappa På alla betyg stod det IG 

Pappan svarade vad duktig du är,men vad betyder IG ?

Gudrun svarade:Imponerande Gudrun!!!

************************************************

Fröken: Om du har 5 blomkålshuvud i ena handen och 6 i den andra,vad har du då??

Pelle :Stora händer.

***************************************

Pappan följer lille Sven till skolan första gången och säger:

Här i denna skola  behöver bara gå tills du är 16 år

Sven börjar att gråta och frågar:Då kommer du väl och hämtar mig?

*******************************************

Dagens ordspråk: Det har aldrig funnits ett barn så underbart att inte mamman varit glad att det somnat.Ralph Waldo Emerson

Ha en bra dag önskar Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar