onsdag 15 april 2009

............Händer igen

Här är det händer som är målade

Här kommer tredimensionella bilder som händer

har målat.

Lite roliga historier

 

När min fru var på väg över gatan utanför  vårt hus råkade hon tappa sin nyckel rakt ner  i en  avloppsbrunn.Hon kikade ner genom gallret och såg att den låg på en avsats bara en liten bit ner,så hon knöt fast en tråd i en pinne,fäste en magnet i änden av tråden och släppte ner den genom gallret.Hon kände sig riktigt belåten med sin uppfinningsrikedom tills en man kom gående och fick syn på henne.Han stannade upp ."Du vet väl att det finns en fiskaffär ett par kvarter bort?" sa han leeende

En dag när jag surfade på nätet hamnade jag på en sajt med en affisch som föreställde en kvinna som som kysstes passionerat medan regnet öste ner.jag ropade på min man att komma och titta "Varför kysser du aldrig mig på det viset?" Han betraktade det dyblöta paret."Därför att vi aldrig står ute när det regnar på det viset"

Dagens ordspråk:Självbedrageri är att dra in magen när man kliver upp på en våg

Ha en härlig dag önskar Yvonne:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar