torsdag 27 augusti 2009

Vem kommer ??

Jo....... Idag kommer min lillbror hit! ja lille och lille ,han har växt om mej för ett bra tag sen.Men han är ändå lillebror.Han kommer med sina hundar så det kommer att bli ett riktigt hundliv här.

********************************************************

Gamle farfar fyller 100 och blir lite nostalgisk:
– Jag minns när jag fyllde 90 och vi satt i trädgården och fikade allesamman.
– Men snälla farfar, 8:e december, mitt i vintern. Det var ju jättekallt och fullt av snö!
– Jaså, på så vis. Ja, då var det nog när jag fyllde 80 då…

************************************************************

Fröken till Olle:
"Olle, kan du läsa upp stycket?"
"Goethe var en stor poet..."
"Nej, oe uttalas ö."
"Göte var en stor pöt..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar