torsdag 13 augusti 2009

Teckenspråkslärarna

Igår var jag på mitt gamla jobb.Ulla fick följa med för att få social träning. Det var så härligt att få träffa båda och se att allt flyter på .De höll på med planeringen.

Och de har planerat allt fram till sommaravslutningen.Nu är det bara finliret kvar.

Magnus som har tagit över mitt jobb.Han är "min" fd elev .

Gunilla den fasta klippan.

Här jobbas det för fullt  Gunilla skriver betygskriterier in i det nya datorsystemet som de har fått .

Magnus har kopierat och allt läggs i ordning.

Gunilla och jag fick en bra struktur på allt innan jag slutade.Vi är likadana ekorrsamlare och vill ha allt under kontroll.

Magnus skojar till det

Naturligtvis så blev det tid till fika också .2stfikaraster blev det.När jag kom hem så tog jag fram gräsklipparenMen det var helt i onödan.Det började spöregna,får vänta tills det blir torrt

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar