torsdag 13 augusti 2009

Bästa sovställningen

Nu menar jag bästa ställningen  att sova .Själv somnar jag på magen.men sen snrrar jag runt som en propeller.                                       

Man kan sova på rygg

Man kan sova på olika saker

Man kan sova tillsammans

Något annorlunda att sova  i ring

**************************************************

-Oh! vilken dröm jag hade i natt!

-jasså,vad handlade den om då?

-Jag drömde att jag var ute och fiskade och Marilyn Monroe var med i båten.Sedan frågade hon om hon fick sola topless och började klä av sig.

-Häftigt! Hur gick det sedan dp?

- Jättebra jag fick upp en gädda på nästan 6 kg.

******************************************************

Gösta och Berra var på semester tillsammans och Gösta hade just gått och lagt sig när Berra kom in i rummet.
– Psst, Gösta. Sover du?
– Ja.
– Jaha, annars hade jag tänkt låna en hundring av dig.
– Ja, det kunde du ha fått göra om jag hade varit vaken.

Dagens ordspråk:Man kan aldrig resa bort från sig själv

Ha en bra dag alla Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar