lördag 29 augusti 2009

Lördagsfin

Hebbe satte in foto när han var hos frissan så skåningen tänkte OK!Jag är väl inte sämre utan att jag sätter in foto jag med.Så jag beställde tid hos frisören och här kommer fotona. 

Igår lördag var Skåningen hos frissan

Här är "min" frisör Leif Ohlin som har frisörskola i Malmö

Före klippningen. Rätt konstigt är att man talar alltid om hur man inte vill ha det klippt aldrig hur man vill ha det.

Denna gång sa jag.. Idag bestämmer du Leif.

                                                                           

                                                                

Vad tycker ni om resutatet?? Jag blev nöjd och det är huvudsaken (nu fick jag till det)

Visst blev det bra ,med tanke på förutsättningen .Han är enormt skicklig med att få rätt frisyr

Sen bjöd jag på fika

***********************************************************

Det var en frisör som hade tendensen att skryta om sina fiskehistorier för sina kunder,om sina 50åriga äventyr som storfiskare,och tänkte skriva en bok över detta.

En dag då traktens humorist kom dit ,och som var snabbtänkt på det mesta som möte hans väg,blev tillfrågad om ett förslag till ett namn på boken.mannen i fråga svarade då Kalla den "50 år bakom flötet" 

 *********************************************************

Det var en gång en liten gubbe som skulle gå till frissan. Han hade bara 3 hårstrån.
När han kom fram frågade frisören hur han ville ha det.Då sa den lille gubben:
- Jag kan ta sidobena.
Nästa gång han kom hade han bara 2 hårstrån kvar. Då frågade frisören hur vill du ha det? Då sa den lilla gubben:
- Jag kan ta mittbena.
Nästa gång han kom till frissan hade han bara 1 hårstrå kvar. Då frågade frissan:
- Hur vill du ha det?
Då sa den lilla gubben:
- Ä rufsa till det bara.

 *********************************************************

 

Hos frisören: -Ska jag kamma bena? - Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.

*********************************************************** 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar