lördag 15 augusti 2009

Idag är det bloggträff i Skåne

Idag är det bloggträff.jag vill önska alla hjärtligt välkomna hit till Höör

Hoppas att vi kommer att få en trevlig träff.

Ni andra som inte kunde komma får roa er med lite historier.

Var så goda och ta en fika medan ni läser historierna !

Ombord på ett flyg till Grekland började plötsligt några passagerare för ett hiskeligt oväsen bland sittplatserna i kabinen.

Piloten badflygvärdinnan kolla upp vad som försigick.Flygvärdinnan kom argsint tillbaka och sa:

-Sällskapet från psykiatiska avdelning på fri-kliniken har börjat spela fotboll.Jag kan inte få dem att sluta!

Andrepiloten gick då ut för att lugna ner patienterna,men kom snart tillbaka .

-Jag försökte,men de vägrade lyssna!

-Men ! Röt piloten och gick själv ut.

Efter bara nån minut var han tillbaka och det var lugnt och tyst i kabinen igen.

-Vad gjorde du?frågade flygvärdinnan och andrepiloten förvånat.

-Jo jag frågade bara varför de skulle spela fotboll inne när det var så fint väder ute.

*******************************************************

En kvinna låg på BB för att föda sitt första barn. När värkarna tycktes lätta ett tag frågade hon barnmorskan:
"Är den svåra delen över nu?"
"Nej, de närmaste 18 åren blir värre..."

**************************************************************

Den medelålders och sporttokige Bertil är hos doktorn och klagar över att han sover dåligt.

-Jag drömmer varje natt att jag spelar center i AIK och att vi har match.När jag sedan vaknar är jag dödstrött och hela dagen blir förstörd.

-Jaha du Bertil,prova ikväll med att inte titta på sport-TV senare än två timmar innan sänggående och du kan även prova att ta en liten Whisky innan du lägger dej så slappnar du nog av lite bättre

-En Whisky? Är doktorn tokig? Vi har ju bortamatch mot Örgryte inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar