söndag 9 augusti 2009

OBS !

KOPIERAT FRÅN    Kaffehörnan

Hej på er, hoppas läget är bra med er.
Jag och Yvonne anordnar bloggträff Skåne
Nu stundar snart våran Bloggträff.
Vi kommer med lite info ang denna
Restaurang: Torggatan Nio Höör
Adress Torggatan 9
Ort: Höör
Datum 15/8
Kl: 18. 00

De är jätte skoj att intresset för detta är stort, jag och Yvonne tycker de är roligt.
Jag har varit i kontakt med Restaurangen idag söndag. När vi bokade så var antalet 10 men nu är vi uppe i 17 sammanlagt.
Jag har ökat antalet till 17. Så dessa som står i bloggträff skåne får plats. På Onsdag den 12 vill jag ha besked innan 18. 00 av er om ni ansluter, vore jag tacksam. Jag har skrivit Ev bakom några namn, hade varit bra om de kan redas ut, jag vet Minismurfan beroende hur hon mår just den dagen. Restaurangen ska planera hur många som tänker komma.
Sedan Torsdag den 13 e kontaktar jag restaurangen igen, för torsdag lunch ska dom ha besked.
Jag kommer återkomma till er och skriva ner mitt och Yvonnes nr om de skulle vara något.
Jag och Yvonne önskar en fortsatt trevlig helg.

Skrivet av Kaffehörnan 2009-08-09 kl 16:33

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar