onsdag 26 augusti 2009

Himma från mammografin

Nu har vi varit på mammografin.Vi var nervösa för vilket besked det skulle bli eftersom de hade hittat en knuta  innan.

KNUTAN VAR  BORTA!

 Vi blev så paffa att luften gick ur oss bägge två.

Vi gick i en  runda i Lund

Lund är cyklarnas stad

Men det finns även gamla hus

                                                                  

                                                                    

Vi gick in på en reasturang som jag hade provat innan Det var buffè för 65:-

Första omgången.Det var goer mad möe mad .Skåningen  tog faktiskt mat två gånger .

Sen upptäckte vi en man som åt och åt .Han hämtade mat 6 gånger och jag lovar det var stora portioner,och han var smal. Så vi undrade  var blev maten av?? Ner i benen kanske.

                                                                  

 Naturligtvis så har Lund torghandel och saluhall

Det var ett måste att ta en runda in på Tiger

                                                                   

                                                           

Min kompis köpte denna förtjusande handväskan 40:-(rosa

 pudel)   till sitt barnbarnbarn.

Innan hemfärden så var det självklart med en Mc flurry med daim.Så kom vi på att vi hade planerat så mycket men kommit av oss.Och kom fram till att det berodde på det positiva beskedet vi hade fått Vi var ju inställda på ett annat.

Jag hade lust att skrika ut "Min kompis har ingen knuta !! "  på torget men fick inte för min komdis..kansken bäst så

Kram på er alla

OPS!!  

 Glömde berätta vad jag köpte på Tiger En spegel med borste en kameraväska och ett stearinlhus Allt för 40:-

 En liten ask

                                                                

                                                             

 På ena sidan en spegel på den andra en borste som kommer upp när man trycker på bottnen

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar