tisdag 5 maj 2009

.....VIP

Jag har haft ett celebert besök igår.Han kom med tåget  till Lund  för att åka till Vipans gymnasium med skåningen

Ser ni vem det är längst till höger ??? Just det vår allas härlige, tossige goe påg Kaffehörnan  på Smurffestival.

Vidare fär till Höör .Där han bjöd på god Thaimat.

Maten smakar alltid bra med gott sällskap.Sen blev det

Just det!!! en härlig bakelse.Sen "dök" Jag och kaffehörnan in i datans tekniska värld.

Kjell och jag tackar Kaffehörnan för en trevlig dag.

 Måste berätta att sen jag kört Kaffehörnan till tåget så gick jag in till grannen får att få "kissetidningar" till valparn.Knackar lungt och beskeddligt på dörren,då kommer två hundar som kunde öppna dörren själv ,rusande mot mej.Den ene en rottwailer som bet mej först i handen,instiktiv vände jag ryggen emot och då bet han mej rejält i armen.Jaha det var baar att köra till Lund igen.Sitter nu här med jätteont i armen.

Dagens ordspråk:Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka,men morondagen är vår att vinna eller att förlora.

Ha en bra dag önskar Yvonne :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar