lördag 23 maj 2009

........Bara bilder

Igår var jag dålig.Jag får ont ibland beroende på att jag har njurgrus.Man har så ont att man vill riva ner tapeter och allt som finns i närheten.Eftersom jag då inte tål så starka mediciner så får jag  ta det jag tål och så värmedyna,dricka vatten och liigga.Men jag blir "utslagen" av tabletterna.

 Men jag ska inte klaga det  kunde vara värre..

Tur att man inte har stenar i denna storleken .Men jag kan löva er att det känns som de är så stora.

Tänk att kunna måla så fint.Jag är bara bra på att göra tavlor .

Statestik om kroppen

-Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.

-Människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt.

- Längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme 3 gånger

- Lårbenet är lika hårt som cement .

-Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens .

-På varje fot har vi runt tusen miljader bakterier.

-Kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen.

-Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står.

-Kvinnor har redan läst färdigt detta.

- Männen tittar forfarande på sin tumme.

Dagens ordspråk En man utan vänner är som en vänsterhand utan den högra 

Ha det så bra  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar