torsdag 7 maj 2009

.......Bloggträff i Skåne ?

Vad säger ni skånebloggare skulle ni också vilja ha en träff här i de nedre regionerna?? Anmäl ert intresse hos Kaffehörnan.Han kommer att vara samordnare för träffen.

******************************************************

Efter en work-out sitter några män i omklädningsrummet på fitness centrum .

Plötsligt börjar en mobiltelefon ringa.En av männen plockar upp telefonen och svarar .Följande konversation uppstår.

-Hallå?-Älskling det är jag.Tränar du??

-Hej Sessan ! Hmm ja

-Bra! Jag står   Inne i pälsaffären nu och har hittat en fantastisk  minkpälsjacka ,verkligen fin får jag köpa den?Snälla?

-Vad kostar den?

-Bara 12.000kr

-Tja kör till då,bara för att du tycker att den är fin.

-Hmmm.....Jag var också VW handlare och såg de nya 2009 modellerna .Där stod en jättefin bil,och jag pratade med försäljaren Och han gav mej ett bra pris.Eftersom vi i alla fall ska sälja Renulten ....

-Vad var priset han begärde?

-Bara 310.000kr...-ja Ok ,men för det priset måste vi få alla optioner och tillbehör.

-Fantastiskt!

- Oj ja innan jag lägger på,en sak till ...

-Jaaa?

-Detta är kanske lite mycket att fråga men,jag har varit till banken  i morse och kollat saldot....

-Ummm...?

- Jag var hos mäklaren I morse och såg huset vi tittade på förra året .Det är till salu!! Kommer du ihåg,det med svimmingpool,teakvaranda och stor trädgård .---

-jasså vad begärde de för det??

-Endast 4,3 miljoner, det är ett prima hus och vårt saldo tillåter det.

- Kör till,men bjud inte mer än 4 miljoner ok?

-Ok älskling ... tack så mycket!!  Vi ses snart .Jag älskar dej!!! Vi ses.

-Jag älskar dig också...Mannen lägger på medan han sakta skakar på huvudet.han håller sedan upp telefonen och ropar -Vems Nokia är det här?

Dagens ordspråk:Stirra dig inte blind på en stängd dörr.Det kan finnas en öppen bredvid

Ha en bra dag önskar Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar