onsdag 9 december 2009

Vad ska man tro?

 En bild kan  säga mer än tusen ord.

Och...tex var tar alla pengarna vägen?Ja det kan man undra ?Jag tror jag har en liten söt mus i min börs som äter mina sedlar.

Det finns dom som skyller på att det är mitt fel när de  lutar sin fisk.Scrolla ner i inlägget på lutar fisk.

*******************************************************

Simon kommer hem från ännu en skoldag i första klass.Han slår sig ner vid köksbordetoch suckar: -Igår sa fröken att fem och fem blir tio.Idag sa hon att tre och sju blir tio! vad ska man tro?

*****************************************************

Det var den kallaste julen i mannaminne.I soffan satt en Norsk gumma med fyra påkopplade elkaminer omkring sig. -visserligen är det kallt,men tänk på vilken elräkning vi kommer att få sa hennes man.-Oroa dej inte för det,svarade gumman.Jag har fått låna dem av grannarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar