måndag 14 december 2009

Aj Aj Aj!

Igår när vi körde  hem efter Kjells återbesök så kände jag att jag  hade ont i njurarna och neråt.

Ok In och handlade och sen köpte jag Thaimat.

När vi precis hade ätit så Fick jag springa!!!! till toan. En titt ner och så förstod jag varför jag hade ont. Allt var nerblodat!!!!!

Jag hade fruktansvärt ont!

Jaha !...Jag fick fixa till det här hemma .

Och sen satte jag mig i bilen och körde till vårdcentralen.

Doktorn Tog emot med en gång.

Sen hade vi en överläggning om vad jag tål för medicin. Fick penicillin och alvedon (tål ej starkare)  

Hämta på apoteket och hem och la mej  i värmen (vetekuddar)och så dricka vatten.

Snälla !!........ Lite synd om mej är det iaf??

Låg och tittade på Svenska hjältar och hur viktigt det är med ett leende och skratt .

Här kommer mitt bidrag och ännu ett .

Har fortfarande jätteont bara så att ni vet det! 

KRAM!!

PS Nu på morgonen när jag skulle ta mjölk i kylen så kastade sig ketchupen ut ur kylen och ner på golvet och gick sönder .Kan ni se eländet i köket .Rött på golvet och hela mej(nästan).Jag stirrade på det och sen såg jag det komiska och började skratta . Kram igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar