lördag 26 december 2009

Min nya Telefon

En kväll ringde det på dörren Utanför står två ungdomar fråm Tele 2 och vill erbjuda ett bra erbjudande.De fick komma in och visa vad de hade att erbjuda.Erbjudandet var bra... jag skrev upp alla ebjudanden och tackade nej!

Nästa dag ringde jag telenor som jag har abonnemang i och sa att jag har fått detta ebjudande av Tele 2 Vad sätter du emot Om du vill att jag ska stanna kvar hos er?

                                               

                                                         

Jag fick denna telefon och bättre abonnemang att ringa för. Startavgift(öppningsavgift) 99öre och sen får jag ringa hur länge jag vill + 1000min fria i månaden. 

 och 49:-/ mån.Jag har haft telefonen ett tag nu.Många nya finesser som jag måste lära mej.Bra gjort av mej va??

Ha det så bra alla och KÖR FÖRSIKTIGT !

                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar