söndag 6 december 2009

Sanningen om livet efter 29 Del 2

Halvsanningar eller helsanningar

När jag just har vant mej vid gårdagen så kommer idag.

Jag gav upp jogging när mina lår gneds samman och satte eld på mina tights.

Konstigt !!!!Du hänger in någonting i din garderob för ett tag,sedan krymper det 2 storlekar!

Smala människor irriterar mej!!!Speciellt när de säger saker som:!Du vet,ibland glömmer jag att äta"Numera så kan jag glömma min adress,mammas mellannamn och mina nycklar.men jag glömmer aldrig att äta.Man måste vara speciell för att glömma att äta!

Problemet en del kvinnor har-de blir helt upprörda av någon och sen går de och gifter sej med honom.

Jag läste en artikel som sa att typiska stressymptom är: Äter för mycket......impulsköp...kör bil alldeles för fort.

SKOJAR DOM!?Det är ju en helt perfekt dag!

                       

Nu smyger jag mej ut härifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar