tisdag 8 februari 2011

Vågar vågar inte.....

Stormen slog ut stormen elen Så att vi hade strömavbrott i över två timmar.Jag gick ner och kollade pannan

Ser ni den röda varningslampan vid pilen?

Vågar jag ringa reperatören?? ja jag menar efter vad som hände igår.

Jodå jag vågade...han kom och visst var det en röd varningslampa.Han förklarade att bartrycket hade gått ner i många pumpar.

Han tog av sig och började laga .

Satte in två nya givare .Sen var det dags för mej att åka till datakursen.

Här är han "min riddare"Han kom utan sin vita springare..Han ställer upp och hjälper mej i datakursen.Vi har arbetat på komvux samtidigt en gång i tiden.
Han är guld värd.Tack Kjell.J för att du ställer upp för mej!!

  Dagens klokord:

Ni ger endast litet då ni ger av era ägodelar.
Det är då ni ger av er själva som ni verkligen ger

- KAHLIL GIBRAN -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar