måndag 28 februari 2011

Tandläkarebesök

Igår var jag hos tandläkaren

Såg några roliga skyltar hos honom.Kunde inte låta bli att skoja med honom.
Jag frågade om han tog emot mej fastän jag var "gammalkund" och gammal?Han tittade och sen log han för han  förstod  att jag menade skylten Klart sa han att du är välkommen!


Jag skojade sen med honom om den andra skylten om egna tänder.Dom som har löständer får de bara låna dom?

Jag tog med mej min avbrutna tand,som han tyvärr behöll.Jag hade velat ha den med mej hem och lägga i ett glas till

Tandfen..

Nix Det blev ingen extra inkomst.Hur gick det då undrar ni kanske Jo...det blev bara  

provisoriskt  fixat.man måste ha mer tid än en akuttid för att fixa allt.Så nu återstår en massa besök och jag får gå med glugg till nästa besök.

Keep smiling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar