lördag 5 februari 2011

Fått av Veiken

 

Jag är också lite kluven till bloggawarder.

Dels skall man berätta fem saker om sig själv, man skall presentera 15 andra bloggare och länka till dom. Sen skall dom som jag länkat till länka tillbaka till mig och fortsätta att skicka runt logganPå samma sätt som jag. Till slut är hela Bloggosfären fylld, med awarder. En sorts kedjebrev.

Dom som får en Award av mig gör naturligtvis vad dom vill med den och ingen skall ju känna sig tvingad att hänga på.

Jag gör som Hebbe !!!!

Jag sänder den inte vidare till någon,utan den som känner för den får ta den. 
Här är 5 saker om mig.

1) Min familj är viktig för mej.

2) .Har Kennel och tre hundar.

3) Har köpt kamera på gamla dar(tack för hjälpen Hebbe) och tycker om att fotografera.

4) Jag älskar musik speciellt då Country musik

5) .Har arbetat som tolk och lärare i teckenspråk.

Tack Veiken för dina fina ord om mig och min blogg.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar