söndag 27 februari 2011

Måste till tandläkaren

Idag måste jag till tandläkaren.Igår fm gick plomb i en av mina kindtänder av.
Och senare på dagen bet jag isönder en tand i överkäken inte längst fram men nästan. 
Ja det är ju inget roligt precis.Hoppas att "min" tandläkare har en bra  akuttid .

På tal om tandläkare.............................................

En man och hans hustru besökte tandläkaren.mannen sa:"jag vill ha en tand utdragen,men utan bedövning eftersom jag har väldigt bråttom.Dra ut tanden så snabbt som möjligt"
-Det var modigt ,sa tandläkaren"Visa mej nu vilken tanddet är"
Mannen vänder sig till sin hustru och säger 
-Öppna nu munnen och visa tandläkaren vilken tand det är, älskling"!.

**************************************
Denna historia gör att jag absolut inte tar gubben med jag vill ha bedövning!

Keep smiling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar