måndag 21 februari 2011

Min dag med farmor!

Hej hej! Cassandra här, jag passade på att sno farmors data ett litet tag.

Idag hade vi mycket farmför oss som vi skulle göra.

På morgonen körde farmor farfar till dagcentret så farmor och jag var helt ensama. Efter en mysstund så gick vi ner i källaren och sy upp ett par byxor till mej. Sen sprang farmor och fixade sig, i och med vi skulle ut och göra Höör osäkert!Lite snopna blev vi för det hade börjat snöa.

 

Första stoppet blev som vi gick och snokade, 

                                              

vi hittade en mycket festlig cykel som tyvärr inte var till salu.....
Och farmor fick syn  på detta tyg och var bara tvungen att köpa det för att sy gardiner till köket!

Sen travade vi till Lidl och handlade en matta, en hjärtformad kudde, ett par tofflor till farfar och 4par underbyxor till mej  + lakris till mej.

Sen körde vi iväg för att äta, men på vägen såg farmor rea i en butik och tvärbromsade.

Det blev en  aprokosfärgade munkjacka som jag förälskade mej i direkt, men farmor tycket att färgen var ful. Men jag har en farmor som är snäll så... hon köpte den till mej ändå. Ner slank en pyjamas oxå. Efter shoppandet åkte vi till en thairesturang.                            

Dom hade MYCKET god mat. Jag åt kycklingspett med nudlar farmor tog thiagryta m ris.

Vi var även på konsum och köpte linfröolja, kallpressad och ekologisk till mej och mina exsem som jag har.Sen fortsatte vi mot gammel mormor Ruth och hälsa på henne.  

Snart kommer farmor så jag måste gå nu, men ni få ha det så bra!

kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar