lördag 8 maj 2010

Utflykt

 

I veckan som gick fick jag en inbjudan att få komma med på en utflykt med fd arbetskamrater.

 

Hit körde vi.

Kullatorpet

      De hade dukat fram förtäring 

                                        

Ej van champangöppnare lämnar över till en mer van.

                                             

Samling till att gå en timme i skogen.Hmmmm... nya skor tror inte att jag går med hela vägen.Någon behövs för att hålla fyr i spisen jag anmälde mej naturligtvis frivilligt.

                                             

Jag passade på att ta foto av  bokskog och lärkträd.

       

  Undrar vad de har haft denna till? 

                                

  Det fanns ingen el eller vatten inne.                         

   Köket var helt omodernt. Förutom gasspisen.

                                              

Utedasset med beskrivning.

                                              

Här var plats för 16 nattgäster,men vi körde hem på kvällen.

Matsalen

Maten är framdukad.

                                            

                                             

Vi åt verkligen god mat från en cateringsfirma och det pratades och sjöng gamla sånger

                                       

Det blev mörkt och vi fick tända såna här lampor för att kunna se varandra och texterna i sångerna. 

När solen gick ner såg det ut så här.
Tack alla arbetskamrater för att jag fick vara med er på en trevlig kväll!!             

Dagens klokord:

 Vad vore livet utan vänskap?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar