onsdag 19 maj 2010

Igår var ingen latdag!

I tisdags så latade jag mej på förmiddagen och hela eftermiddagen så det fick jag ta igen igår onsdag.

 

Som ni ser så är gräset högt .Måste klippas så att vi kan se in till grannarna .Gräsklipparen kom fram .

Så... fixat och klart.svittit var det men fint blev det.Jag tjänade på att vila på tisdagen för då var det stråland sol.
Skickar med några bilder på blommorna.

                                     

                                     

Snart slår dessa fina liljekonvaljer ut.

Veiken har varit på semester hjälp henne att komma ihåg var hon har varit.

Dagens klokord:En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten.Winston Churchill

PS när jag ändå var igång så rensade jag rabatterna på framsidan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar