tisdag 25 maj 2010

En helt fantastisk dag!

Igår var en helt underbar och rolig dag.Jag körde till Malmö för att träffa.......

                                              

Just det Claudia och sen kom Catarina på sin vita springare cykel (frisksportare)

                                             

Det blev kramkalas 

                                      


Som äkta halv/helskåningar så började vi med mat.

                                       

Claudia tog biff och pantofflor medan jag och Catarina tog Danskfläskstek med rödkål.

     

Vi åt en lååång stund .Vad mat smakar bra i gott sällskap.


Sen var det tid att släppa en rökare

                                     

 


Eller rättare sagt jag släppte två för de var röksugna.
Askkoppen höll Claudia på att sätta fyr på.
Visste inte att vi hade en pyroman med oss.Hon försvarade sig med att det stod inte med blindskrift att det understa var en papperskorg.Vi sprang kvickt därifrån.(Psst..det hände inget)

Sen sprang vi omkring i massor av affärer.jag och Catarina hade funderingar på att binda Claudia medan vi gick in på Duka,men man är ju en bra kompis så beslöt vi att låta bli...

                                      


År dessa bra?Nix!! Claudia köpte trosor men dom får ni inte se dom ligger i påsen..

                                     

Sen fick sminkaffären  ett besök.Här köptes det läppglans.Jag fick se något som jag aldrig sett förr att plocka ögonbrynen med tråd.

                                    

 

Vi tog en paus innan vi träffade på denna kille som sålde nagel/handvård saker

                                      


  Det var salt med olja  Vi fick prova alla tre                                    

Först gnida in händerna i saltet.Vatten på och sen handkräm.Jag vet två som kommer att göra det ikväll med fötter och ben..De kommer att bli de saltaste bönorna i Skåne!

Naglar så blanka som marmorgolv.

Tryck på bilden!

Claudia tyckte att det lät som om ett par tänder som skallrar när Catarina putsade sina naglar.Lyssna! 
Så här tokroligt hade vi hela 7 timmar.

Denna köpte vi inte!!!Det behövdes inte vi är snabba och smarta. 

Oj vad man får suga för att få i sig smoothisen  

 

                                     

Vi satte Claudia i en taxi för hemfärd och Catarina tog sin vita springare och körde hem.

 Jag körde raka vägen hem.
Tack båda två  för en helt oförglömlig dag.!!          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar