söndag 16 maj 2010

AVSLUTNING!!

Igår hade vi avslutning på line dancen.

                                               

 

Vi dukade och satte fram buffematen.

                                             

                                              

 

                                            

 

                                                                     

Vi åt och hade det gemytligt.

                                             

 Min mat                            Möe mad men inte min

Efter maten måste vi naturligtvis dansa ner den.Skriver detta inlägg när jag kom hem sent på kvällen . Sätter in det på förval...Men fler bilder och danser får ni se morgon för nu är jag så trött i kroppen och huvudet har dansat i flera timmar .Ögonen har trillat ihop flera gånger nu .och hönsen har hoppat upp på sina sovpinnar så nu ska jag gå och tippa mej i sängen för att få min viktiga skönhetssömn. 
Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar