tisdag 27 oktober 2009

Tack!

Vi har haft vår yngste son med familj här  i dagarna tre.Det var meningen att vi skulle vara i trädgården Men det har ju ösregnat.

Ola Cassandra och jag körde till förmedlingscentralen i Tyringr föt att leta efter ett handfat till badrummet.

Kjell och Oliwer höll ställningarna hemma.

Vi hittade ett handfat i marmor som jag föll för.

Så in i bilen och hem.Fick veta av en gubbe som brukar hjälpa oss med VVS saker att det handfatet kostar Ca: 1000:- nytt + 1000:- för kranen .Jag köpte det för 375:- Gubben lovade att sätta in det.

Bild av Tjurasjö som jag tog från bilen.

När vi kom hem så var det uppehållsväder så då satte vi igång i trädgården .Jag fixade mat efter Tinas coocalong.Lovar er att det var supergott.

Söndagen tog vi det lugnt förrutom kidnappningen.Ja sen måndag var det trädgårdsdax igen.Nu tömdes dammen.  

Innan hemfärden så tog "grabbarna" ett snack.

Lugnet lägrade sig hos Skåningen.

Det är verkligen med blandade känslor  man känner.

Det är ju skillnad på att vara två och sen blir vi fem och fem hundar.

Och man kan känna att det är skönt att det blir lugnt.

Men man saknar dom allaredan när bilen har kommit bortom kröken.

Tack för all hjälp Ola ,Mia ,Oliwer och Cassandra.

Vi älskar er!                                                                     

                                   

                                                  

                                                

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar