onsdag 28 oktober 2009

ASTRID

                    

Bella här! Måste berätta om min valp Astrid !

Astrid.

Min matte fick ett mail av Astrid matte för ett tag sen som hon läste för husse.

Vi Tora ,Ulla och jag satt med öronen på helspänn och tjuvlysnade.Matte läste följande.

Astrid är mentaltestad.

Domaren hade sagt till Astrids matte följande:

Du ska vara glad över en sådan fin,glad trevlig och lekfull hund.Hon är riktigt duktig.

Det hon var dålig på var främmande människor.Tog kontakt men struntade i dom(det tyckte min matte var bra)Ville inte leka eller kämpa med instruktören(det tyckte min matte också var bra).Skällde på spökena när de kom,men gick sen fram och nosade på dom,bra gjort! 

Det Astrids matte trodde att hon skulle vara rädd för, var det inga problem med.

En underbar hund sa dom.Både Astrid och hennes matte tyckte att det hade varit jätteskoj.

Sen var det en massa protokoll som matte läste upp med siffror som jag inte begrep så mycket av.

När matte läst färdigt så reste jag mig upp och tittade på de andra med stolthet i blicken och gick iväg med svansen stolt viftande och tänkte Där fick ni!

Astrid är också datorkunnig!

 

Tack till Astrids matte för det fina du gör för Astrid!

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar