fredag 9 oktober 2009

Räckmacka

Igår kväll åt vi räkmackor och drack öl. Då kom jag till att tänka på att mitt liv har inte varit som  att åka på en räkmacka precis.och föresten så är det väl inte många som har gjort det iheller.

Våra hemmagjorda räkmackor .

Sen blev det Kjells favoritglass.Vi sa båda att va bra vi har det nu på gamla dar trots sjukdom och krämpor.

***************************************************

Ett älde gift par är på väg att lägga sig och medan mannen är på väg att krypa ner i sängen står kvinnan naken framför spegeln.
- Älskling, jag börjar bli gammal. Mitt ansikte är rynkigt, mina bröst är hängiga, min ända har bristningar, mina ben har celluliter och mina underarmar är fladdriga.
Mannen ligger dödstyst i sängen och vågar verken hålla med eller säga emot. Hon vänder sig om mot honom:
- Säg något som gör att jag blir glad, för det behöver jag nu, säger hon.
- Eh, öh... Du har inte problem med synen i alla fall!

***********************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar